Η βλάβη στην Σερραϊκή Ακτή Ασπροβαλτας τελείωσε! Δύο μέρες τα συνεργεία της ΔΕΥΑΒ παγιδεύτηκαν σε επικίνδυνο σημείο, σε μεγάλο βάθος. Τέλος καλό όλα καλά.


Η βλάβη στην Σερραϊκή Ακτή Ασπροβαλτας τελείωσε! Δύο μέρες τα συνεργεία της ΔΕΥΑΒ παγιδεύτηκαν σε επικίνδυνο σημείο, σε μεγάλο βάθος. Τέλος καλό όλα καλά.

