Ένας από τους κυρίους στόχους της Νέας διοίκησης της ΔΕΥΑ Δήμου Βόλβης ήταν και είναι οι βέλτιστες παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες- καταναλωτές της. 

Ένα από τα τμήματα της ΔΕΥΑΒ που τα προηγούμενα χρόνια υπολειτουργούσε, ήταν το τμήμα υδρομέτρησης καταγραφής και ελέγχου των υδρομετρητών. Δεν υπήρχε τακτική καταγραφή, δεν γινόταν σωστός έλεγχος και αυτό συνέβαινε κυρίως γιατί δεν υπήρχε τακτικό προσωπικό για τον σκοπό αυτό.

Τα τελευταία δύο χρόνια με την στελέχωση του τμήματος αυτού, με έμπειρο και τακτικό προσωπικό πλαισιωμένο με συμβασιούχους καταγραφείς, καταφέραμε να βελτιώσουμε σε μεγάλο βαθμό τις παρεχόμενες υπηρεσίες και ουσιαστικά καταφέραμε να μειώσουμε, σχεδόν να μηδενίσουμε, τα προβλήματα που προκύπτανε από την μη συστηματική καταγραφή των υδρομέτρων.

Επίσης πλέον εξελίχθηκαν και τα μέσα καταγραφής. Η καταγραφή και ο έλεγχος πλέον γίνονται  μέσω τάμπλετ, τα οποία είναι online συνδεμένα μεταξύ τους και με τον server, για να μπορούν να δέχονται και να στέλνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Η ΔΕΥΑ Βόλβης πάντα στην υπηρεσία των πολιτών.

What's your reaction?
0Cool0Bad0Lol0Sad