Η Δ.Ε.Υ.Α. Βόλβης σας καλωσορίζει στην νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα Ύδατα. Με το Ύδατα έχετε τον απόλυτο έλεγχο του λογαριασμού σας. Βασικός στόχος η παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους Καταναλωτές για την εύκολη διαχείριση των πληροφοριών κατανάλωσής τους.
Με το Ύδατα έχετε τώρα άμεση πρόσβαση στους λογαριασμούς ύδρευσης, με δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής (λογαριασμών αλλά και δόσεων διακανονισμών).
Εγγραφείτε τώρα δωρεάν στο https://ydata.eu/ ακολουθώντας τα παρακάτω 3 βήματα:
1. Δημιουργήστε το λογαριασμό σας καταχωρώντας απλά ένα email και τον επιθυμητό κωδικό σας.
2. Επιβεβαιώστε την εγγραφή μέσω email.
3. Προσθέστε το υδρόμετρο πατώντας στους Μετρητές, προσθήκη μετρητή, επιλέγετε στον Φορέα την ΔΕΥΑ Βόλβης και συμπληρώνετε το PIN που θα βρείτε τυπωμένα στο κάτω αριστερό μέρος του λογαριασμού σας και πατάτε αποθήκευση.
8 Σχόλια
από Χαρουμενου Μαρία
Χαίρετε πάντοτε!!!σας παρακαλώ πάλι …την βοήθεια σας μου στειλατε email για τα προβλήματα εγγραφής μου…. αλλα δε μπορω να αποστέλλω τα σχόλια μου …τα συνημμένα αρχεία κτλ.τι συμβαίνει?τόσο δύσκολο είναι να επικοινωνήστε μαζί μου η στο τηλ.6945996674 η επικοινωνία άμεση εύκολη μέσω email μας
από fotini mimikelli
Προσπαθω να βαλω τα στοιχεια μου,για να δω τον λογαριασμο μου και δεν τα δεχετε.Σας το εχω αναφερη επαναλημενα,και μου απαντατε,οτι δεν ειναι σωστος ο κωδικος που βαζω,μα ουτεκαι οταν ζηταω οτι ξεχασα τον κωδικο μου δεχετε.Τελικα εφοσον μου απαντατε στο ανωτερω ημεηλ,γιατι δεν μου στελνετε τον κωδικο που βλεπετε εσεις.
από ΣΠΥΡΙΔΟΠΟΥΛΟΥ
κατι παει στραβα να το κοιταξετε. Δεν μπορουμε να δουμε λογαριασμους και Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟς ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ
από ΔΕΥΑ ΒΟΛΒΗΣ
Κάντε μία προσπάθεια να συνδεθείτε στο ydata μέσω web στον παρακάτω σύνδεσμο https://ydata.eu/ . Θα ενημερώσουμε την εταιρία που μας παρέχει το ydata για το πρόβλημα. Στην διάθεσή σας!
από ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΥΚΑΡΠΙΔΗΣ
ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΥΔΡΟΜΕΤΡΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
από admin
https://www.deyavolvis.gr/%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%ba%cf%85%ce%b2%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd/
από Γιάννης Π.
Έχω πληρώσει τον προηγούμενο λογαριασμός στις 29/11 και στην εκκαθάριση του 2024 φαίνεται σαν ανεξοφλητος.
Υπάρχει αποδεικτικό αποδείξει μέσω e Banking ότι έχει πληρωθεί