Το Διοικητικό Συμβούλιο της Δ.Ε.Υ.Α. Βόλβης εύχεται σε όλους τους δημότες και τους εργαζόμενους καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία, δύναμη και πρόοδο.
Το 2026 να είναι μια χρονιά συνεργασίας, προσφοράς και ουσιαστικών έργων προς όφελος των πολιτών και του τόπου μας.
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!


